Menu
Nieuws

Zwembad van Golden Tulip Arnhem-Doorwerth genomineerd

Doorwerth, 3 november – Zwembad De Branding van Golden Tulip Arnhem Doorwerth is genomineerd voor de titel ‘ Zwembad van het jaar 2010’. Het zwembad van het onlangs stijlvol verbouwde viersterren hotel maakt kans op deze prestigieuze titel als zoveel mogelijk mensen hun stem uitbrengen via www.zwembadvanhetjaar.nl. De stemmers maken direct kans op een all inclusive reis voor 2 personen naar het grootste zwembad ter wereld of op een van de vele andere prijzen.

De verkiezing ‘ Zwembad van het jaar is initiatief van Ikzwem.nl in samenwerking met o.a. de KNZB. De waardering van de bezoekers van het zwembad speelt een belangrijke rol. Bij het uitbrengen van een stem wordt namelijk een waarderingscijfer gevraagd voor prijs/kwaliteit, klantvriendelijkheid en hygiëne. Het zwembad met de hoogste score per provincie dingt vervolgens mee naar de titel ‘Zwembad van het jaar’. De stemperiode loopt van begin november tot en met 8 december 2010. Op 17 december krijgt het winnende zwembad “Het Gouden Startblok” uitgereikt.

Het prachtige zwembad De Branding van Golden Tulip Arnhem Doorwerth biedt verschillende zwemvakantie-arrangementen in samenwerking met www.123jump.nl. Zo kunnen kinderen in 1 week hun zwemdiploma halen, terwijl de ouders genieten van een heerlijke vakantie op de Veluwe. Bovendien worden er dagelijks zwemlessen verzorgd. Voor meer informatie kunt u kijken op www.zwemschooldoorwerth.nl.

Moderne faciliteiten
Met een reeks aan mogelijkheden en faciliteiten voor zowel de zakelijke- als de vrijetijdsgast is Golden Tulip Arnhem-Doorwerth het kloppend hart van de Veluwe. Na de verbouwing bestaat het hotel uit o.a. 118 kamers die 2 jaar geleden zijn gerenoveerd, 23 multifunctionele vergaderzalen en 2 Congreszalen voor maximaal 500 personen per zaal en tennisbanen.

Over Golden Tulip Hospitality Group
Met bijna 50 jaar ervaring als franchiseonderneming, is Golden Tulip Hospitality Group uitgegroeid tot een Hospitality bedrijf dat diensten aanbiedt in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 180 hotels en een totaal van 27.000 kamers in meer dan 40 landen wereldwijd.

De merken Tulip Inn (drie sterren), Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch.

Golden Tulip is onderdeel van de Louvre Hotels Group die de merken Premiere Classe, Campanile, Kyriad and Kyraid Prestige voert. De totale portfolio bestaat uit 1.072 hotels met een totaal aan 83.000 kamers in alle hotelcategorieën. Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com

Klik hier om te stemmen!