Menu
Hotels

‘Power of Presentation’ geeft de medewerkers van Htel Serviced Apartments een complete ‘Power Boost’

Medewerkers van Htel Serviced Apartments, waren -tijdens de afgelopen Horecava- de eerste die kennis konden nemen van de unieke aanpak van het recent gestarte ‘Power of Presentation’ dat de opdracht had gekregen om de Htel medewerkers letterlijk en figuurlijk ‘in het nieuw te steken’.
De aanpak heeft vooral tot doel om het bewustwordingsproces op het niveau van klantvriendelijkheid, presentatie, styling en verzorging verder op te voeren. Op de stand hebben alle medewerkers individuele sessies doorlopen onder leiding van 6 top professionals.

Caroline van Riet en Izabela Gort zijn de oprichters van ‘Power of Presentation’.
De succesfactor zit men name in de combinatie van de mensgerichte aanpak en de intensieve kennis van Caroline van Riet als Recruiter en allround adviseur binnen de hospitality branche en Izabela Gort, eigenaar van International Modelmanagement, gespecialiseerd in het trainen en begeleiden van modellen voor de fashion-industrie en de creatieve uitvoering van productpresentaties.

Caroline van Riet in een toelichting:”Door onze krachten te bundelen weten we als geen ander hoe belangrijk de balans tussen de juiste instelling van personeel en hun individuele identiteit is voor service- en klant gerichte ondernemingen. Het is onze passie om de individuele medewerker nog bewuster te maken van zijn/haar kwaliteiten en door middel van de bijzonder intensieve sessies het begrip ‘eigenwaarde’ in combinatie met ‘dienstverlening’ bij hen op een nog hoger niveau te brengen. Met deze bijzonder persoonsgerichte aanpak leren wij mensen hoe ze zich optimaal kunnen presenteren, beter kunnen functioneren met de nodige zelfreflectie, zowel als individu als binnen een organisatie”, aldus Caroline van Riet.

Ingmar Sloothaak, General Manager van Htel Serviced Apartments, over de gedachte achter deze ‘Power boost’: “Als marktleider op het gebied van serviced apartments zijn wij met grote regelmaat aan het bekijken hoe wij ons product en dienstverlening actueel en op het vereiste hoge kwaliteitsniveau kunnen houden. Eén van de belangrijkste onderdelen van de onderneming is en blijft de factor ‘human capital’.
Wat zich uiteindelijk weer vertaalt in service en dienstverlening door de medewerkers aan onze gasten.
Dit is dan ook de reden geweest dat wij ervoor gekozen hebben om met de intensieve ‘Power of Presentation’ workshop hen nog bewuster te laten zijn van de individuele uitstraling, presentatietechniek, etiquette, persoonlijke verzorging en klantvriendelijkheid. Ik heb louter enthousiaste reacties vernomen van de medewerkers over de ‘Power of Presentation’ aanpak”, aldus Sloothaak.