Menu
Eten en drinken / Nieuws / Restaurant

Nieuw horecaconcept op Schiphol.

De geur van versgebakken brood. Knalrode tomaten, frisgroene frisée sla en zachtgele mosterd. Sappige steak waarbij het water je in de mond loopt. Alle zintuigen worden geprikkeld bij het nieuwe horecaconcept op de D-Pier van Schiphol: Harvest Market. Horecaexploitant HMSHost heeft een concept ontwikkeld waarbij je het idee krijgt of je je op een markt bevindt. Je kan rondstruinen tussen lokale lekkernijen als Hollandse kaas, biologisch rund uit Spaarnwoude en groente en fruit van lokale telers.

Wisseling der seizoenen
Het gevarieerde menuaanbod wordt aangepast in lijn met de wisseling van de seizoenen waarbij de nadruk ligt op verse, gezonde ingrediënten. Waar mogelijk wordt er rekening gehouden met duurzame productie en biologische ingrediënten. Ieder moment van de dag kun je hier terecht. In de ochtend is er een ontbijtcorner met verschillende hangop, yoghurt, ontbijtgranen, biologische honing en vers fruit. De hele dag zijn er vers afgebakken broodjes, worden warme gerechten op de grill à la minute bereid en worden verse pizza’s op bestelling gebakken.

Er is een assortiment samengesteld vooral gericht op de Nederlandse en Engelse reizigers die voornamelijk op de D-Pier op Amsterdam Airport Schiphol verblijven. Door aankleding en vormgeving van het concept, is er een uitnodigende sfeer gecreëerd waar reizigers op een aangename manier kunnen verblijven.

“Als internationale horeca-exploitant, is HMSHost altijd op zoek naar innovatieve en gastvrije horeca die aansluit bij de consumententrends. Met deze kleurrijke outlet proberen we de passagiers op de D-Pier te verrassen en verleiden met gezonde en smakelijke gerechten”, aldus Jan Willem Hilbron, General Manager van HMSHost Schiphol Airport.

Vernieuwend horecaconcept
“Om Europe’s Preferred Airport te zijn en te blijven, willen we op Schiphol vernieuwende horecaconcepten aanbieden in een inspirerende en gastvrije omgeving waarbij de wensen van de reiziger centraal staan. Harvest Market is zo’n vernieuwend horecaconcept en maakt in het assortiment een link naar het gezonde en verse wat Nederland te bieden heeft. We zijn dan ook bijzonder trots dat Harvest Market haar deuren heeft geopend op de D-Pier”, aldus Otto Ambagtsheer, Directeur Business Area Consumers Products & Services van Amsterdam Airport Schiphol.