Menu
Nieuws

Self Service dag in Hotel Casa 400

Stel je eens voor… je boekt een hotelkamer, arriveert in het hotel en vanaf dat moment begint jouw dag ‘self service’. Voor één dag in de schoenen staan van het hotelpersoneel. Hotel Casa 400 in Amsterdam wil eenmalig een dag introduceren waarbij self service centraal zal staan. Een gast mag en kan op deze dag alles zelf doen, onder begeleidend oog van het management.

Onder begeleiding van het management team inchecken, zelf je bed opmaken, je eigen biertje tappen, borrelhapjes voor je gezelschap maken en stel met de ontbijt koks een heerlijk ontbijt samen in één van de drie kookpunten van het hotel. Vergeet niet voor het uitchecken nog even het linnengoed van het bed af te halen.

Wanneer de gast vertrekt, kan de gast het receptie personeel laten weten hoe deze ervaring is geweest en hoeveel zij voor deze self service ervaring over hebben. Een self service concept met waardebepaling achteraf.

Hotel Casa 400 Amsterdam staat in de finale van de Dutch Hotel Awards 2011 met het thema self service. Zoals bij veel hotels, evenals Casa 400, staat het element ‘service’ hoog in het vaandal. Daarom de vraag naar de particulier: Ben jij benieuwd naar de processen in een hotel en heb jij altijd al eens willen weten hoe het is om in een hotel te werken? In hoeverre ben je bereid jezelf te bedienen? Wat lijkt jou altijd al eens leuk om in een hotel zelf te mogen doen? En wat heb jij voor deze ervaring over?

Hotel Casa 400 biedt een platform voor geïnteresseerde om hierover te discussiëren en creatieve ideeën te spuien. Met deze actie onderzoekt Hotel Casa 400 het draagvlak voor een dag self service in een hotel met invulling van de gast. De gast kan met zijn/haar contributie een geheel zelf bedachte ‘self service dag’ winnen in Hotel Casa 400.

Hotel Casa 400 neemt het in de finale op tegen Townhouse hotel Maastricht en Postillion Bunnik om de prestigieuze hotelmanagementprijs te winnen.

Het hotel is aan te moedigen via Twitter en Facebook