Menu
Trends

HOLLAND INTERNATIONAL VERLENGT ‘…& THE CITY’ CAMPAGNE

Holland International heeft besloten haar ‘…& the City’ campagne een week te verlengen tot 15 november. Aan deze campagne is een reisagenten– en consumentenactie verbonden. Reisagenten en consumenten die voor 15 november een City-Trip boeken naar een van de ‘…& the City’ bestemmingen (met een vertrekdatum tot uiterlijk 31 maart 2011) maken kans op designer shoes naar keuze.

De campagne is geheel in de geest van Carrie Bradshaw, de hoofdpersoon uit ‘Sex and the City’. Klanten die voor 15 november een ‘…& the City’ bestemming boeken (met een vertrekdatum tot uiterlijk 31 maart 2011) maken namelijk kans op maar liefst vier waardebonnen van € 250, te besteden bij Shoebaloo. De winnaar kan zo een jaar lang, elk seizoen, nieuwe schoenen uitzoeken.

De reisagent die de meeste ‘…& the City’ boekingen op zijn of haar naam heeft staan mag zich zondag 21 november verheugen op een lunch in de PC Hooftstraat, gevolgd door een bezoek aan Dr. Fish. Hier worden de voeten van de reisagent verzorgd door kleine visjes, zodat deze helemaal klaar zijn voor nieuwe designer shoes. Na de beautybehandeling bij Dr. Fish wacht er een onthaal in Shoebaloo met champagne en hapjes. Hier mag de gelukkige reisagent een paar schoenen uitzoeken ter waarde van € 400.

Meer informatie over de ‘…& the City’ campagne is te vinden op Smiles4U.

5 november 2010